Framsida
Ternendress
Nyhende
Dagens bilete
Hausten er komen til dalen
Linker
Klikk på bilete for full storleik

Grasrotandelen- Ternen

Grasrotandelen er ei ordning frå Norsk Tipping, der du som registrert spelar kan velge eitt lag eller ein forening som du ynskje å støtta - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrar deg til å støtta oss i il Ternen og arbeidet me legg ned i Tveitedalen skisenter og aktivitetar for små og store i bygdene våre!

Tenk deg at du kan spele favorittspela dine - Lotto, Tipping og Joker til dømes - og samtidig gje noko meir til det laget eller den foreninga du sjølv ynskjer å støtte. Dette er nå mogleg via Grasrotandelen.

Ved spel hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikkje Extra og Flax).

Merk at Grasrotandelen ikkje går ut over innsatsen eller premien din - du vert ikkje belasta noko for å vere grasrotgjevar.

Du treng Norsk Tipping Spillerkort for å knytta deg til Grasrotandelen. Spelekort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan tinga det på www.norsk-tipping.no.

Vi oppfordrar deg til å knytta deg til ordninga allereie i dag, og du gjere det på ein av følgande måtar:

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden og ditt spelarkort til ein av Norsk Tippings mange kommisjonærar.

2. SMS: GRASROTANDELEN

983759572 til 2020 (tenesten er gratis).

3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no.

4. Norsk Tipping Mobilspill.

Meir informasjon finns på www.grasrotandelen.no. Her vil du og kunne følgje med på kor mykje Grasrotandelene genererar for dei enkelte Grasrotmottakarane.

Takk for at du støttar oss!

Eldre nyhende
NY SPONSOR - SMV
Me er så heldige at me har fått med oss ny sponsor på laget vårt.
SMV i Skånevik har nyleg signert ein 3-års kontrakt med oss.

Me er svært audmjuk og takksam!
OPEN NETTBUTIKK

Open nettbutikk

Då kan me gleda dykk med at nettbutikken er open, og vil vera open fram til 24.03.24 kl.23.59.

Basar sundag 17.03.24
Idrettslaget Ternen inviterer til basar sundag, 17.03.24 kl.16.00 i Skarveland Skule
13.02.2024
Karusellrenn 18.februar