Framsida
Dagens bilete
Fine forhold i dalen
Linker

Ta turen på forskjellege stader!

Klikk på bilete for full storleik

Me startar opp ein uformell turtrim med lange og korte turar, til fjells, langs postvegen og i begge bygder. Kven som vil kan vera med, og dei som leverer inn Fjelltrimkortet innan januar med fullført 50 poeng, er med i trekninga av flott turutstyr!

For kvar tur de går på Fjelltrimkortet, får de poeng. Dei lengre turane noko meir og dei korte turane noko mindre- målet er å få fleire til å ta turen rundt i det flotte området vårt og nytta naturen.

Minstekravet til fullført trim er 50 poeng. Same turmål kan noterast fleire gonger. Me har som mål å få turbøker på alle turmål, men det kjem etterkvart! Noter dato for tur i skjemaet, treng du fleire ark, så skriv du uteit nytt ark!

Ferdig utfylt kort, saman med betaling , 150 kr for familie eller 50 kr for enkeltperson, må leverast innan januar kvart år. Gje dette til Liv Bjørnebøle Saghaug eller Ståle Schille, dei vil gje råd om de lurar på turmål og liknande.

1. Langlivatnet: startar i Tveitedalen, inne ved sandtaket følgjer vegen opp til høgre. Følg vegen opp! Hald til venstre der det er laga ny veg rundt ei myr! Ein lett og fin tur!

2 og 4 Dyrindo: startar i Tveitedalen, følg merking 3 km inn til den innerste brua, følg skilting opp til høgre ved skilting, turen er merka opp. Her ligg det bok. Dette er og vegen til Ulvanåso. Frå Dyrindo følgjer ein merka sti til Ulvanåso. Ulvanåso for ein 6 timars tur.

3. Børsdalen: startar i Tveitedalen: Som over; inn til den innerste brua i Tveitedalen, følg vegen rett fram langs elva. Stien er kronglete, men flott! Børsdalshytta er eit syn for auga! Her ligg det bok! Flott familietur!

4. Sjå nr 2.

5. Handelandshorjo: gå inn i Handelandsdalen, over den fyrsta bruo og følg merking opp til venstre. Følg merking vidare. Majestetisk utsikt over vårt fantastiske område.

6. Varden: startar ved Skarveland skule opp i byggjefeltet på Sandvoll, ned i Vassdalen- følg vegen langs Erslandsvatnet og opp til venstre -følg skogsvegen opp til Skarvelandstølen- der går vegen vidare på sti opp til høgre-følg skilting! Minner om 'Varden opp!' utpå Hausten!

7. Feto: Ligg i Handelandsdalen, følg vegen langs elva inn dalen til Feto.

8. Verdas ende: Startar ved Skarvelandstallen. Følg vegen heilt til endes- Verdens Ende :)

9. Postvegen på Ølfernes: parker ved steinbrotet ved Erslandsvatnet og følg vegen innover! Fantastisk flott tur!

10. Krokavatnet: parker ved bygdahuset. Ta opp ved bedhuset, følg traktorvegen til de kjem til ein port i ein sving opp mot toppen på høgre hand: gå langs stien opp til det kjem opp over haugen og ser ned på Krokavatnet. Det er ingen spesiell stad å setja seg ned her, men ein kan følgje myra ned til vatn eller trekka mot venstre og opp i skogen for å finna ein stad å setja seg! Ein del småhytter der oppe! Umerka løype!

11. Svartatjødno: startar i Handelandsdalen. Følgjer same løypa som til Handelandshorjo, men går rett over og følgjer vegen/stien over myr og ei koselig bru og kjem inn på skogsvegen opp til Svartatjødno. Kan og parkera på Valen ved sjukehuset og gå opp skogsvegen til Svartatjødno. Treng du ein skikkeleg motbakke-prøv Spirdalen opp!!

Stader_aa_ta_turen.docx

Saksliste til årsmøte i IL Ternen 21.05.2019 KL 18.00
30.01.2019
Karusellrenn 5.februar

Ternen ynskjer velkomen til det 2. karusellrennet 5.februar 2019.Her finn de nettadressa for påmelding:https://signup.eqtiming.no/Pamelding/Kvinnherad-karusellen-renn-2-Tveitedalen/g295.12781?Event=IL_Ternen

Velkomne alle saman.

NB!Barnerenn kl.18.00. Premie til alle opp til 10 år.
11.01.2019
Skistavar og skisko?
Er det nokon som har skistavar og skisko (nnn-binding) liggande? (Stavar: 100-160cm)(Sko:str.28 og oppover)Vi har fått sponsa 10 par ski (130-170 cm)i frå Sport1, og ynskjer difor å suplere for utlån. Planen er å få til eit utlån for dei som ikkje har.Ta kontakt med Håkon (tlf.90968737)